2 Oktober

Alltid lika trött på fredagar, när jag jobbat hela veckan alltså. Vet inte varför, är bara galet trött. Skulle kunna gå och lägga mig nu! Men det går ju inte, då missar jag idol, vilket inte går för sig! =)

Går jag och lägger mig en stund, så är jag seg hela kvällen sedan. Så istället för att sova efter jobbet så blev det storstädning i mitt rum. Drog fram sängen, soffan, tvn .. ja alla saker, och dammsög, torkade golvlisterna, skurade golvet,dammade, vädrade kuddarna och täcket, bytte sängkläder ...  Blev riktigt bra iaf =) Luktar så gott här nu, kommer sova som en prinsessa inatt =D Är nöjd över min insatts!

Men inte nog med det, sedan bakade jag också. Hittade ett recept på en Polly kladdkaka, ni vet godiset polly? Så den är i ugnen nu som jag strax ska ta ut. Ska bli spännande att få smaka den!

Så det är vad jag ska göra nu! Tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0