21 Oktober

På dagarna jobbar jag, och på kvällarna är jag inne i min alldeles egna värd.

Det är nämligen så att jag har börjat läsa twilight böckerna, och dom är helt otroliga! Första boken var riktigt, riktigt bra. Det känns som att man själv är där, så otroligt bra beskrivet allting. Och vilken romantik. Det är så kärlek ska vara, precis sådär! Men kommer jag vara med om det någongång? knappast .. är bara att drömma vidare.

Har börjat på andra boken nu, som är lite sorgligare .. och i och med det så känner jag mig nere. Boken påverkar mig något grymt..
Tro inte att jag är en boknörd eller så, som läser böker ständigt och jämt, för så är det inte. Vet inte, men dom här böckerna är helt otrolig ...

Var hittar man en sån där kille?! Vampyrer är faktiskt ganska hett ;) förstår inte hur hon kan hålla sig att inte göra ... DET ..  med honom? haha ..

Kommentarer
Postat av: Broder

Jag är en vampyr:) hatar vitlök,sol. skulle kunna tänka mig en kista som säng:) Då är jag en vampyr!!!!!kanske, hahaha du kanske oxå är en?? Plus att jag inte kan sova när det är fullmåne!!??!!

2009-10-22 @ 07:28:41
Postat av: Josefin

Hahah! det stämmer ju faktiskt också. Du kanske är vampyr ;o fan vad läskigt, men vore grymt tufft! =D "min brorsa är vampyr" det är nått att skryta om på RISKbyggen ;)

2009-10-23 @ 21:50:34
URL: http://josefinsnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0