23 Oktober

haha, gillade Daniels kommentar i mitt förra inlägg! Han kanske är vampyr? För allt det där stämmer faktiskt, hahah!..
--
Aja, måste bara säga en sak: Visst var Calle GRYM ikväll?! Åh, ryser i hela kroppen när jag hör han sjunga =D på ett bra sätt alltså! Hua, hua =) Hoppas han blir kvar nu, annars slutar jag se på det är idiotiska programmet.

Har jobbat hela veckan, vilket betyder att jag är helt slut idag. Huvudet dunkar, sprängs nästan där inne. Men det är tur har jag hört, för det betyder att det faktiskt finns nått där inne?! Hihi.

Har också bestämt mig för att inte läsa nästa bok i twilight serien, alltså inte än på ett tag. Blir ju helt fast, försvinner från verkligheten, går knappt att få kontakt med mig. Folk kan ju tro att jag blivit knäpp! eller, man kanske inte kan bli något man redan är? ;) eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0