25 Oktober

Hmm hur var det nu? för 2 dagar sedan så skrev jag att jag inte skulle börja läsa nästa bok. Gissa hur det gick? Jo den är redan utläst och har kommit halvvägs in på nästa (och sista, snyft!) Hjälp, vad har hänt med mig?
---
Igår blev det party iallafall. Lite förfest här hemma med Markus, sedan vidare på krogen. Fattar inte var kvällen tog vägen, helt plötsligt vaknade jag imorse? haha. Men kul var det =D måste göras om.

Blir nog inte så mycket bloggande för mig. Min dator har gått sönder, tragiskt nog! Ska försöka hitta nån vänlig själ som kan se över problemet... Blir så less!

AIK vann idag iallafall över bye bye bajen! =D 2-1 blev slutresultatet och alla är vi glada och nöjda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0