11 September

11 september, det datumet har ju fört otur med sig ett par gånger. Först world trade center för åtta år sedan (oj var det verkligen så längesedan? usch vad tiden går snabbt!), sen Anna Lindh som blev knivhuggen till döds .. undra vad som ska hända härnäst?

Imorgon ska jag åka på Ålandskryssning med cinderellabåten, tur det inte var idag, den 11september. För då kanske min mardröm som jag drömt ungefär tusen gånger (att jag ramlar överbord på just en finlandsfärja) blir sann. Hua!

Men vi hörs på söndag, så visar det väl sig om jag lever eller inte >_<


Kommentarer
Postat av: Elin

Ha det så kul! :D

2009-09-11 @ 22:07:01
URL: http://elinsoleos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0