13 September

Ja nu är jag hemma igen, efter en superrolig kryssning! Det blev en hel del drickande, festande, dansande, skratt och stoj .. Så jag får tacka Carola, mamma, karin, marja och dom andra två för en väldigt rolig kväll =)

Jag lever iallafall och mår bra! Eller ja, bra och bra, börjar väl bli mitt vanliga jag igen. Imorse vid 5-6 tiden var det inge vidare alls, men efter ett besök hos Ullrik (blää, vidrigt!) så blev det lite bättre ;).

Det var även ett grymt bra coverband som spelade på båten (passar på att ge lite smygreklam) Kort i rocken, heter dom. Riktigt, riktigt bra :) Vi stod och sjung & dansade till dom i flera timmar, kul! =D

Det var verkligen bara massa + med denna resa. Och inte ramlade jag över bord heller, inte denna gång iallafall :). Men jag gick aldrig ut heller, var bara ut en kort kort stund och då stod jag och höll i mig i dörren. Förstår inte, har verkligen fått fobi över att gå ut på båtar. Hua, vill ju inte dö redan ;(..

Nej nu ska jag strax sova, blev inte många timmar inatt =P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0