23 September

åh vad less jag är!

Har ingenting att göra! Och jag skulle till arbetsförmedlingen idag, men det blev inställt. Istället ringde dom och väckte mig igår 9 på morgonen, och rabblade allt igenom telefon istället. Mycket jag hängde med! När vi lagt på så kom jag inte ens ihåg hälften av allt som sas.

Jag fattar ingenting om a-kassa, facket, och allt vad det heter... Man borde få gå nån kurs i skolan innan man slutar om hur man ska göra med allting. (Eller så är det kanske bara jag som är trög).. Visst, det är väl inte meningen att man ska vara arbetslös, men som det ser ut i dagensläge så är det så, tyvär!

Nää nu ska jag inte klaga mer, solen skiner ju ute iaf! peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0