3 September

Helloj alla mina fans! (hehe)
Sitter just nu i soffan i vardagsrummet och slösurfar samt kollar på teve.
Är barnvakt åt Leobus tills imorgon, så lär nog inte bli så sent för mig kväll. Måste vara pigg imorgon när hulliganen slår upp sina blå ;) ..

Hämtade honom på dagis idag också, han blev så glad när jag kom, möttes av ett stort leende, alltid kul =D. Nu ikväll var vi ner och bastade lite, sedan gick vi upp och hade lite "torsdagsmys" åt lite godis och kollade på "stora maskiner". En film som handlar om, ja, massa olika grävmaskiner och sånt. Men hann inte se länge innan han däckade i soffan ;). Nu har jag bäddat ner honom i min bäddsoffa i mitt rum. Tror han sover bättre där, så han kan snurra på hur mycket han vill medans han sover, istället för att ligga och trängas med mig :)

Imorgon vet jag inte vad vi hittar på, funderar på att åka en sväng med bilen och titta lite. Men det visar sig :) Som vanligt får Leo bestämma =). Godnatt

Kommentarer
Postat av: Elin

jaså han somnade tidigt :) Skönt! Hoppas att han sover långe till morgonen. Usch vilket skit väder!

2009-09-04 @ 07:05:56
URL: http://elinsoleosblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0