13 April

Vaknade av ett sms från Elin 06:52, och jag börjar jobba kl 7. Lyckat. Lite panik jag fick eller? Herregud. Upp ur sängen, dra på kläderna fort som f*n, gapa lite på mamma och skylla på henne (givetvis, vadå det är väl inte mitt fel? hon måste ju ha koll på mig.. hehe), springa till bilen där stackars Elin står fint och väntar. Sedan gasen i botten till jobbet. Tur jag har en racerbil ;) .. nä men riktigt tur iallafall att Elin åker med mig på morgonen, annars vettefan när jag hade vaknat, jag sov ju så fruktansvärt skönt ..

Gick bra på jobbet iaf. Solen skiner så känns lite småtung att jobba, vill ju sitta på balkongen och bara ta det lugnt! Men vi gjorde det bästa utav situationen, och tog oss en "femma" som Elin så vackert kallade våra (lite längre än) femminutersraster :) Hittade nämligen ett spel i en skrubb, så vi satte oss ner i solen och spelade lite ;)

men spelpjäserna fattades så vi fick hitta egna, fiffigt va?


Kommentarer
Postat av: Elin

JAG VANN!...förutom den där gången som inte gilldes!

2010-04-13 @ 20:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0