26 April

Måste berömma mig själv lite nu!

Jag är så duktig! Har varit ute och sprungit i ungefär 1½ timme med friskis. Man springer lite, stannar och gör lite styrkeövningar, springer igen, stannar .. och så höll vi på. Riktigt härligt var det! och jag känner faktiskt att all ork jag hade förra året vid den här tiden, då jag sprang varje kväll, finns där någonstans i mig, bara det att jag måste springa fram den igen =) Lite tidigt att säga efter en springning, men jag hoppas att min vilja håller i sig =) För idag var det faktiskt riktigt riktigt skönt! Nu ska jag köpa nya springskor också, det kanske höjer motivationen ännu mer. Eller vad tror ni?

Så ikväll kan jag lägga mig med gott samvete! Duktiga, duktiga Josefin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0