3 April

Ni som inte var på memento igår missade något iallafall! Nordman var ju där och spela, och jädrar vilket ös det var! Dom körde några låtar från nya plattan, men mest var det de gamla låtarna. Och det var verkligen hur bra som helst, går inte att beskriva! Har lyssnat på dom sedan "vandraren" kom 1994, och jag har alltid velat se dom spela live. 16års väntan är nu över, och jag blev knappast besviken :) Trode taket skulle lyfta när de körde just "vandraren" .. ååh så bra det var! :D

Givetvis så stod jag längst fram ;) Fick massor med bilder och filmade en del. Synd att min kamera är totalt värdelös bara, men duger som minne. Det mesta finns ju inom mig ändå =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0