1 Augusti

Hello!
Imorgon sticker jag i Stockholm, hemma på onsdag igen. Ska bli skönt med en liten tripp såhär i semestertider ;)
Har egentligen ingenting att skriva, tänkte bara uppdatera lite.

Har varit med Jimmy i helgen, fast igår var vi på skilda håll ett tag. Jag var till Niclas som hade födelsedagsfest, trevligt att träffa allihopa igen, var ett tag sedan :)

Idag var vi hemma hos Jimmy bara och tog det lugnt, måste passa på att träffa honom nu när jag ska vara borta ett tag. Det är ju inte alls nå länge, men är ju van att träffa honom ofta. Saknar honom redan, som vanligt, men det är väl så när man tycker om någon väldigt mycket :)

Nej nu är det slut babblat. Måste passa på att sova, ska upp före 5 imorgon! Första dagen på semestern, och jag måste kliva upp mycket tidigare än när jag ska upp och jobba. Skandal :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0