18 Februari

Usch, hände en pinsam grej när jag var hos frisörn' förut idag. När jag skulle betala så visade det sig att dom inte tog kort och jag hade inga pengar på mig! Men visst är det lite konstigt, alla tar väl det? .. Granlo ligger lite efter tydligen!.. Men tur att vi granlobor är så pålitliga, så jag får komma tillbaka på måndag och betala ;)

Vet ni vad jag ska göra mer? Jo jag ska sluta använda vanlig mjölk helt nu och börja med laktosfri ett tag. Jag är så otroligt trött på mina blåsor i munnen som svider, blöder och varar hela tiden. Nånting måste ju vara fel? Har börjat ana mjölk .. så på måndag börjar exprimentet! Efter snart 20 år med ständigt blåsor i munnen, har jag fått nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0