22 Februari

Var till läkaren idag, och vilken blåst jävel! Ursäkta uttrycket, men herregud .. Förstår inte hur en sådan människa får vara läkare! Gick dit för att försöka få en liten klarhet i vad mitt problem är, och det första hon sa var "varför tror du att jag kan hjälpa dig? jag kan inte hjälpa dig" ööh, ska inte en läkare hjälpa folk? iallafall lyssna vad personen har att säga, och försöka lösa problemet? Nej inte här inte. Hon bad mig gå istället, för hon kunde absolut inte hjälpa mig, och det borde jag har förstått enligt henne. Hmm ..

Aja nu ska jag ta en alvedon, dränka min mun med nån förebyggande gel + munbedövningsmedel .. precis som jag alltid gör, varje dag ..

Kommentarer
Postat av: Elin

Ibland finns det tragiska människor :(

2010-02-22 @ 22:56:01
URL: http://elinsoleos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0