23 Februari

Gick hem från jobbet idag, orkade verkligen inte vara kvar. Det svider så jääkla mycket i munnen så det är sjukt. Visst skulle jag kunna jobba, jag jobbar ju inte med munnen direkt. Men har svårt att äta, vilket leder till att jag har ont i huvet, som gör att jag blir irriterad .. och en irriterad josefin på detta jobb = ingen bra kombination ;P

När jag kom hem från jobbet så däckade jag och sov i 4 timmar, känner mig helt konstigt. Undra vad det är för fel på mig .. ska bli skönt att komma till en riktig doktor!

Har inte ätit nått på hela dagen heller, ska försöka få i mig lite nudlar nu. Lätt tuggat. Sen blir det antagligen hockey hela natten, för sova går givetvis inte heller..

Nu är det sådär jätte synd om mig igen! snyft snyft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0