8 Februari

Som Herman 5 år säger när han inte får som han vill "Det här är ingen bra dag.." jag säger detsamma idag.

Usch. Allt började småjävlas redan igår, och fortsatte idag när jag kom hem. Allt började med att jag tänkte på en viss person, då blev jag förbannad, sedan gick det bara utför ...

Nu ska jag fortsätta jävlas med min webcamera som vägrar funka. Förstår inte vad problemet är? Önskar att jag vore dataexpert, så man kunde fixa sånt på nolltid. Men näe .. jag förstår inte ens när folk försöker förklara för mig hur jag ska göra. Blondin ..


Kommentarer
Postat av: Elin

hehe ja blondie är du allt ;) Nä men skämt o sido. Ska ner till källaren och titta efter våran webbcamera. Använder den iallafall inte så :) Hörs i eftermiddag. Ring när du vill åka :)

2010-02-09 @ 08:06:03
URL: http://elinsoleos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0