31 Januari

Hello mitt i natten!

Haft en mycket trevlig kväll då moster och hennes familj varit här, + brorsan och Carola på lite middag och fest. Blev nyktert för min del eftersom att det inte slutade nå vidare igår, hehe.

Nu är festen slut iaf! Eller, ja vi har faktiskt en eftersläntare kvar här =). Har nyss plockat bort all disk och städat. Skönt att slippa vakna till ett kaos imorgon.

Nej nu ska jag fika lite rostmacka, sedan blir det sömn, om det nu går. Känner paniken komma fram igen, precis som alla andra kvällar och nätter. Känner mig så himla ensam.. och värdelös .. saknar honom =(

Jag hatar att jag älskar dig, jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0