15 Juli

Sommar & Sol, härligt härligt :) De som haft semester de senaste 3 veckorna har verkligen prickat rätt. Själv jobbar jag på bara. Äta, jobba, sova, dö .. visst är det så?

Längtar tills min lilla semester kommer, fast samtidigt känns det inte alls bra. Tar ut ledighet utan lön, så jag förlorar en hel del på det. Men jag måste få vara ledig, eller hur? Lite ledighet är värd mer än pengar, iallafall när man har slitit som jag har gjort ;) Men jag klagar inte. Jag har fast tjänst och fast inkomst, varje månad. Inte alla 19åringar (okej 20 snart) som har det i dagens läge.
--
Leksand nästa helg, Stockholm vecka 31 och Turkiet vecka 36
.. Så det är väl inte sådär jättesynd om mig, hade kunnat vara värre =) Nästa år, då, blir det betald semester i ca 4 veckor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0