28 Juli

Somnade förut och sov i 1½ timme, hur bra är detr då? :( För det första så går kvällen aldeles för fort när man sover bort den, och för det andra kommer det vara svårt att somna ikväll. Illa illa.

Städade i allafall mitt rum när jag kom hem, bytte lakan och grejade på. Så förhoppningsvis kommer jag sova gott inatt, även fast jag sover ensam, som jag inte gillar nu mer :(

Nej slut på sura miner! Om 2 dagar är det helg, och sedan en veckas ledighet efter det, riktigt skönt. Så solen, snälla titta fram hela nästa vecka :D bäst att inte döda nå spindlar denna vecka, räddade till och med en idag. Har nog aldrig hänt tidigare.

Nej nu ska jag lägga mig i soffan och se på en romantisk film.. (bara för att jag saknar Jimmy så mycket redan, lite konstigt när jag träffade honom i morse)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0