23 Juni

Började jobbveckan med att torka bajs (ja någon hade gjort det i trapphuset, normalt?), MEN, den kommer avslutas betydligt mycket bättre, med en dubbel lön imorgon =) Fick lönespezen idag, och sådär borde den alltid se ut! :)
--
Nog om det. Snart är det midsommar och jag har grym beslutsångest om vad jag ska göra, vart jag ska vara. Min hjärna säger en sak, men mitt hjärta något annat. Hmm ..

just det, var på cirkus häromdagen också, kul! Man växer nog aldrig ifrån sånt där, man blir som barn på nytt! Och visst var kamelerna söta?  ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

haha den bilden är så bäst!! :D Följ med till Hogland du! Vi ska på logdans haha ;)

2010-06-24 @ 00:09:19
URL: http://elinsoleos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0