27 Mars

Ja utgång blev det igår! Förfest hos Danne, sedan krogen. En väldigt lyckad kväll tycker ja :) Nu sitter jag här och har svinont (!) i huvudet. Och nej, det är inte baksmälla .. Jag blev nämligen slagen i huvudet av någon randomperson på dansgolvet, det var inte meningen, men aj så ont det gjorde. Var ingen liten smäll heller, såg stjärnor ett tag. Nu har jag en stor bula på huvudet =P

Är dock vääldigt pigg idag! Klev upp tidigt och åkte till Birsta, köpte en ny Jacka och ett par byxor. Alltid kul med nya kläder ;D Inte nog med det, jag har varit på gympa också. Melodifestival tema, så det var bara låtar från årets melodifestival. Sedan bjöds det på popcorn, godis, vindruvor mm. Efteråt :)

Nu ska resten av kvällen bli lugn hade jag tänkt :) Tack & hej för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0