9 Mars



Blev en sväng till Birsta istället för spinning som egentligen stod på schemat. Robin & Kim var där och dom ville jag se, så jag prioriterade det före ;) Fina killar och bra musik! Låten de har gjort tillsammans var bra. Man kunde köpa singeln där + få den signerad för 20:- .. men det kändes som att jag var liiite för gammal för att stå i kön för det ;P alla andra var typ 9-14 år, heh. Kanske finns på spotify? ;P

Nu ska jag se klart på Bröderna Lejonhjärta jag och Herman började se förut. Nu tror ni säkert att det var han som tvingade mig att se den, men ska jag vara helt ärlig så var det precis tvärtom ;) . Han ville absolut inte se, och slutade titta efter 5 minuter. Jag däremot, fastnade helt! men vadå, filmen är bra ju ... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0