13 Maj

Fortsätter följa allt om trippelmordet, tycker verkligen att det är så fruktansvärt =( och tydligen så var ju allt planerat också, fyf*n säger jag bara ...
--

Men nu till lite roligare saker, roligt för mig i alla fall. Spenderade min ledig dag på Birsta. Köpte lite saker till mig själv bland annat en tröja, kroppslotion som luktar sommar (=riiiktigt gott!) och lite andra smågrejer.

Spanar runt efter presenter att köpa till mamma som fyller år snart också, men jag har som vanligt inga idéer alls. Önskar att jag var påhittig när det gäller sådant, men inte då.. Skulle vilja komma på en riktig "pangpresent". Men jag har i alla fall lite mer än en vecka på mig så det kanske löser sig?

Nu ska jag leta någon bra rulle att dra igång .. :)
(köpte några riesen som jag ska smaska på också, höhö ;)


Kommentarer
Postat av: broder

Heja turkiet:) Vill med vill med:)!!!!

2010-05-13 @ 15:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0