17 Maj

Suttonde Maj, Norges nationaldag! vi elsker dette landet, tralala ..
--

Mix topp 1000, det har jag haft i mina öron hela dagen, riktigt bra må' ja säga! Skönt att slippa alla idiotiska låtar som spelas ca 50ggr/dag. Hua, nej nu är det lite ljuvare musik man kan gå och tralla med i :) Det ska hålla på hela denna vecka, det gillas =D

Har så himla ont i munnen också! (och nej, det är inte blåsorna som kommit tillbaka, tack och lov! <3) har en idiotisk tand (visdomstanden, betyder det att jag håller på att bli vis? hmm..) som håller på att trycka sig upp i tandköttet. Ont gör det, faktiskt riktigt ont. I och med min kära tand så har huvudvärk uppstått + att jag fått ont i öronen.

Nej nu klagar jag för mycket, men det är ju faktiskt väldigt synd om mig .. snyft.

Nä men nu ska jag följa AIK - åtvidaberg. Grym stämning tydligen :) Synd man inte är där!  2-0 just nu..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0