20 Maj, igen =)

Glömde ju bort att säga att jag var på Leos dagis förut, dom hade ett litet uppträdande. Duktig var han, stod helt stilla och såg snygg ut! För inte sjung han mycket inte ;)

Usch, blev så less på jobbet idag. Stod väl och städa någonstans, fick ett sms av mamma "Sitter nu på balkongen i solen, dricker kaffe och tittar ut mot havet" fy så fuskigt! Jag vill också vara där ... visst, det är varmt här också, men det är ju inte riiiktigt samma sak. Men det blir ju min tur tillslut också, i September :)

Nej nu ska jag hoppa in i duschen! Sedan blir det nog film, ska sova i mammas säng inatt, bara för att den är så grymt skön =D hah. Hejsvejs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0