24 Maj

Ja idag fyller mamma år :) men eftersom hon är så dum och åker bort på sin födelsedag, och lämnar stackars mig kvar här i kylan, så får hon ingen present! .. Närå, tydligen så har dom 30grader varmt och en stooor sol, fuuusk =( Men, men. Snart är det väl (så kallad) sommar här också, även fast det känns som höst just nu?

Lagade mat förut, lite extra till matlådan imorgon. Och nu kom jag på att jag inte alls behöver någon mat imorgon, ska ju på möte hela dagen .. segt. Vilket i-landsproblem, hua hua.

Nu ska jag lyssna på lite musik medans jag väntar på att syrran ska dyka upp, blir en sväng till Birsta sedan. Hejsvejs :)

ska jag, eller ska jag inte?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0