25 Maj

Fick bråttom helt plötsligt, mamma och pappa kommer tydligen hem imorgon, jag som trodde att det var på torsdag. Så nu måste jag skynda mig att städa och plocka lite här hemma, annars blir det väl liv i luckan ;) även fast jag tycker att det är städat här, så har hon nog en helt annan syn på saken!

Var till min lilla kusin Albin som fyller 1 år idag och fikade lite, alldeles för gott fika, inte bra! Stod dock över tårtan, är alldeles för mycket grädder och grejer, vill inte ha tillbaka mina äckliga blåsor :( fuskar redan alldeles för mycket, vilket märks ibland..  både på kroppen, och i kroppen ;)

Blev en sväng på birsta även idag, panik panik, när man inte hittar det man ska ha! Vi visste exakt vad vi var ute efter, men givetvis så var det slut. Typiskt! men det löste sig, hittade något liknande, så det får duga :)

Nej nu ska jag plocka lite här, sen duscha och kanske äta något.. blir ju ingen riktig mat när jag är själv, för hur kul är det att laga mat endast till sig själv? hur tråkigt som helst ju .. så, det blir nog en macka och lite youghurt :)

jo just det. Var på möte med jobbet idag, alla, från hela Riksbyggen, var där. Och jag tror nog att julfesten kommer förfölja mig ett bra tag framöver, haha! alla verkar då haft det väldigt roligt åt mig .. "ja för vissa slutade ju kvällen tidigt, haha" .. "kanske lite snapps på det här, eller vad säger du Josefin?" "ja här kommer shakedrottningen igen" .. osv. Hah!
hejsvejs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0