27 Maj

Ja nu är lugnet slut här hemma .. kommer hem från jobbet, tänker att "nu kan man äntligen ta det lite lugnt" nä då är det folk som springer runt runt, ställer massa idiotiska frågor och bläää. Nä dags för egen lägenhet kanske? Lär nog bli snart! Måste in på banken och fixa lånelöfte, sedan kan man börja leta på allvar! Underbart ;)

Nicklas har fixat The vampire diaries till mig, så det ska jag lägga mig och glo på nu ..Hela första säsongen, med 22 avsnitt tror jag det är? Så nu har jag lite att kolla på framöver, hoppas det är bra :) men det är det nog, jag är så kär i vampyrer =) (En av anledningarna till varför jag inte äter vitlök, för då skrämmer man ju bort dom? och jag vill ju ha en! .. )

cya' och godnatt (ja redan! kl 16:14) .. ZZzZz, fredag imorn (stor tumme upp!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0