8 Maj

God morgon!
Jag somnade redan innan klockan 23 igår, och det var så otroligt skönt! Jag var nog totalt slut, och det var så grymt skönt att vakna imorse och vara helt pigg :) Annars brukar ju mina fredagar bestå av galet festande ;) Men det blev riktigt lugnt igår med film (Alice i underlandet, faktiskt en bra film) och godis =)

Idag är det konfirmation som står på schemat. Det är mina 2 småkusiner Andreas och Robert (som alltid har varit så små tycker jag, men som nu ska konfirmera sig, hur kan tiden så gå jääkla fort?! =P) som ska stå framme i kyrkan!

Kommer ihår hur min konfirmation var
.. Hade hög feber och halsfluss, givetvis som alltid, kunde inte prata som det var meningen att jag skulle göra framför alla, så det slapp jag ;) Tur i oturen kanske? =) Nä men usch, det var hemskt, kommer ihåg att jag bara ville lägga mig ner och sova framme vid altaret, såg suddigt och var helt borta i skallen :P Dagen innan på genomrepet så somnade jag på några stolar inne i kyrkan..

Nej hua, nu var det ett tag sedan jag var sådär sjuk, och det är riktigt skönt =D Hade ju halsfluss och feber minst en gång i månaden förut .. Men nu är man stor, stark och alltid frisk ;)

Ha en trevlig lördag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0