1 September

Resfeber! Vad ska jag packa? hur mycket ska jag ha med mig? hur många skor? hur många kjolar? hur många linnen? Pengar? osv. Har ju alltid åkt med mamma förut, hon har ju fixat det där bra hon, med pengar och allt. Men nu ska jag åka själv, ingen mamma. Hur ska detta gå? heh, jag och pengar, jag och räkna ut saker och ting, det är Kaos.

I turkisk lire går det ungefär 5,6 svenska kronor på. Hua, detta kommer verkligen orsaka tumult i min lilla hjärna =) Men det löser sig! Har ju ett snille till moster, hon och fixar biffen! :D

Neee dags att packa! Många tycker det är roligt att packa, jag tycker precis tvärtom, roligare att packa upp! Då är det bara att slänga ner allt i tvättunnan, lätt som en plätt =) Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0