14 September

Home sweet home!


Ja nu är jag hemma. En vecka gick väldigt fort, har haft det superbra! Soligt och fint varje dag, inte under 35 grader. I vattnet var det runt 30 grader också, heeelt underbart. Har aldrig någonsing badat i så varmt hav förut, riktigt härligt var det.

Dock så är turkarna helt galen, det går iallafall att konstatera. Dom är verkligen ett speciellt folk. Det gick inte att gå på stan i lugn och ro, utan dom drog och slet i en, att man skulle gå in i deras affär. Så speciellt länge på stan blev man aldrig. Men vissa var såklart väldigt trevliga också, så ska inte dra alla över en kant. Men 90% var ju som dom var ...

Boneutropen var värst. 5 gånger per dag var det någon som sjung och gapa i högtalare som fanns i hela stan. 5 på morgonen var första, sedan höll det på hela dagen. Första natten när vi vaknade höll Karin och jag på att skratta ihjäl oss, vi visste inte va det var för nått då. Men det lät riktigt kul.

Nu är den resan ett minne blott! Men har haft det helt underbart. Jag åkte ju dit för solen, och sol fick jag =) Så jag är supernöjd :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0