18 September

18 September = en månad kvar tills jag fyller 20! har nog kommit in i någon slags 20årskris, vill faktiskt inte fylla år och bli gammal & ingen tonåring längre :-| men okej då, 20 år går bra. Men inge mer, då får det vara nog, sedan går det bara utför =(
Kan även passa på att gratta min kära kompis Elin som har passerat tonårstiden nu, grattis grattis =D

Idag var jag och handlade lite saker på IKEA, ska handla mycket mer, men inte förns jag har fått lägenheten och fått de saker jag har på plats. Måste se vad som passar in osv, har nästan glömt hur lägenheten ser ut =P .. Det som jag verkligen måste köpa nu är en tv, jag ser nästan aldrig på tv. Men eftersom att jag kommer komma hem till en tom lägenhet varje dag, måste jag ha något sällskap, en hund lär jag ju inte kunna skaffa mig än på hundra år :(

Men tv ska nog lösa sig, får se om jag hittar någon för ett bra pris. Ni får gärna komma med tips =)

Har upptäckt att alla serier har börjat igen. Gossip Girl, vampire diaries, one tree hill .. Och ingen är gladare än jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0