29 September

Längesedan någonting blev skriver här nu, så tänkte att det var dags att kladda ner några rader.

Ja som ni alla vet så börjar det närma sig inflyttning för min del, imorgon skriver jag på de sista papprena. Spännande va? Hoppas det går bra för mig, men det måste det ju göra, har inget annat val :P Tragiskt att man är så mörkrädd bara .. 20 år och mörkrädd, ja de låter ju väldigt moget.

Har inhandlat det mesta nu, bara ett köksbord kvar, och jag ska ha ett svart sådant. Men de får jag ta senare, lånar ett annat så länge :)

Men önska mig lycka till nu, vill inte använda mammas soffa allt för mycket, heh.






Kommentarer
Postat av: Karin

LYCKA TILL! Jag kommer och hälsar på.

2010-09-30 @ 07:07:09
Postat av: Elin

Du är en otroligt tråkig bloggare nu för tiden! Jag som trodde det skulle bli lite fart här när du fick vara med i tantklubben! ;)

2010-11-01 @ 16:43:44
Postat av: Josefin

haha! Ja men jag får ju aldrig sitta vid internet nu mer ... jag är ju inte van att dela dator :(:(:( ska bli ändring ;)

2010-11-18 @ 14:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0