16 Februari

Har precis städat lägenheten från topp till tå! Duktigt Josefin, verkligen :) Har tänt doftljus och vanliga ljus lite överallt i lägenheten, så nu luktar det superfräscht! Har även bäddat rent i sängen .. städexperten Josefin! Jajjamän! Torkat lister och grejer. Ja, tar jag med mig jobbet hem eller? Förmodligen. Jag har torkat trappräcken hela dagen, kommer väl drömma om fanskapen också..

Imorgon är det torsdag! Fast jag har torsdag idag, det har jag haft hela dagen. Kommer bli måttligt besviken imorgon när jag inser att det faktiskt är torsdag då.. suck.. inte lätt att vara jag.

Dagens bild:
(PS! Min brorsa till höger :))





Kommentarer
Postat av: Daniel

MEN DU!!!! Akta dig, jag vet vart man drar ur din internet sladd.....

2011-02-17 @ 05:59:07
Postat av: Josefin

hahahahaha!

2011-02-17 @ 13:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0