23 Februari



Cider gnäller över att jag inte uppdaterat min blogg på ett tag, så det är väl dags då antar jag?

Jag sitter vid datorn, och ligger bredvid med tassen på "esc" knappen, så hon trycker väl där när hon tycker att det får vara nog! .. Hon är så mysig ... OCH busig, jisses! både Jimmy och jag är helt slut ibland, men det är bara kul :D våran lilla bebis, som jag fjäskar med alldeles föööör mycket. Men det är hon ju värd!

Nej slut på kattsnack! Imorgon är det torsdag & träning! Det är så kul, känner att jag är på G nu, och det är en skön känsla i min kropp! Går väl sisådär med bantningen, fuskar ibland, är stenhård vissa dagar. Men träningen är ju igång nu, så det är ett stort plus och en mycket bra början! Resten kanske kommer snart :) Sommaren är ju inte riktigt på G än, så jag har några månader på mig tills bikini-time! åååh vad jag ska njuta heeeela sommaren på MIN altan :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0