25 Februari

Löning! :D Viktigt att poängtera! :)

Cider ligger helt utslagen på soffan, och jag sitter här/ser på tv. Tänkte att hon skulle vakna, så hon får äta lite innan jag går och lägger mig, annars vet jag en som får kliva upp tidigt imorgon... Yes, I know, man skulle kunna tro att det är en riktig bebis jag har här hemma, men jag kan säga att det är typ så! Vårat bortskämda lilla kattskrälle =)
Hon fick nån slags tonfisk blandning förut, men hon äter ingenting av det (hon slukar allt annars) så hon gillar väl inte det helt enkelt. Så när hon vaknar till liv så blir det lite varm mjölk, det får räcka :) ... och nej, ni behöver inte vara orolig, det är inte våran mjölk hon får, utan kattmjölk givetvis .. jag är väl inte dum heller :)

Nu börjar jag gäspa här, och samtidigt så börjar hon röra på sig. När matte är trött, då är inte kissen det & tvärtom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0