7 Februari

Hej mina vänner! Nu är det en väldigt glad Josefin som skriver!! Har nämligen fått till mitt internet idag, efter 5 månaders väntan :D Kan börja med att berätta att TELIA ÄR SKIT .. så nu var det sagt :) å ingen är gladare än jag!

Det var tydligen våran switcher (stavning?) som var felande. Så dom skickade ut en ny till oss + ett papper där det står att vi ska skicka tillbaka den trasiga + adaptern, annars måste vi betala 1000kr .. men de roliga är att med den nya switchen så fick vi ingen adapter. SÅ hur i hela fridens namn tror dom att vi ska få in ström i den nya? Telia har då ingen kunnig personal, de är en sak som är säker! Blivit skickat från den ena till den andra hela tiden. Men nu tänker jag inte lägga ner någon energi på det skitföretaget längre! Sisådeså :)

tja hej


TACK kära bror som har hjälpt mig med internet, ringt å grejat till äckel-Telia & stått ut med en sur å grinig josefin. Tack Tack :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0