16 Mars

Idag är det 4 år sedan älskade Rocky slog igen sina ögon för alltid. Hua, minns dagen som igår, en fruktansvärd dag. En dag i chock :( Hua hua. Men jag hoppas att han har det bra där uppe! Men det har han säkert :) Han vakar över oss nu, kan fortfarande se och höra honom komma tassandes :)

Jag har varit hemma från jobbet hela veckan. Haft feber och ont i kroppen. Och idag blev jag förkyld också, galet förkyld :( så inge jobb för mig denna vecka! Usch de kommer då märkas på lönen! Men jag säger som min kära bror "de drabbar ju ingen fattig" .. sant de ;) Tur jag har mina miljoner på banken :)..

Nu ska jag se på tv (ovanligt? har inte gjort nått annat de senaste 4 dagarna ... liiiite raslös jag börjar bli!)


Cider tar hand om sin sjuka matte hon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0