7 Mars

Vi har ett stort problem här i Sverige just nu! Vem faaen ska vi rösta/heja på i melodifestivalen?! Det är MÅNGA som är hur grymma som helst! Kommer bli svååårt, tror jag blir nöjd vem det nu än är som vinner.. bara det inte blir Vargas, sen spelar det ingen som helst roll! Dannys låt är grym, Saades, Nicke Borg, The moniker, Brolle .. tungt, tungt. Vilka I-landsproblem liksom! :D

Cider verkar gilla Dannys låt iaf, när jag drog igång den här hemma började hon kuta runt som en galning, klättra i gardinerna och hoppa runt. Så jag antar att hennes röst ligger där!

Favvoråttan som hon fick av en arbetskamrat till mig! Hon leker som en galning.
Lite roligt att hon och råttan ser typ likadana ut! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0